Časté dotazy
Jak si vybrat zboží
Doprava, platba, objednávka
Doprava:
- GLS: 99 Kč
- Zásilkovna: 89 Kč
- PPL: 119 Kč
- PPL ParcelShop: 89 Kč
- Česká pošta - Balík do ruky: 119 Kč
- Česká pošta - Balík na poštu: 99 Kč
- Česká pošta - Balík do ruky (nadrozměrná zásilka): 490 Kč - pro produkty Recyklovaný válecí vak
- Výdejní místo - Brno: 0 Kč - nelze platit dobírkou
- Prodejna Futurum Brno: 0 Kč - nelze platit dobírkou
- Doručení přes e-mail: 0 Kč - pro dárkové poukazy
Platba:
- Platba kartou: zdarma
- Apple Pay: zdarma
- Google Pay: zdarma
- Platba převodem: zdarma se slevou 20 Kč na objednávku
- Dobírka: 59 Kč - nelze použít pro produkty Udělej si sám
Při nákupu nad 5 000 Kč doprava zdarma.
Pokud si objednáte zboží ve všední den do 11:00, odešleme vaši zásilku ještě tentýž den. U přepravce Zásilkovna a PPL je velká šance, že zboží obdržíte již další den. Vždy je ale lepší počítat s rezervou jednoho dne.
Postup se liší dle Vámi zvoleného dopravce.
- GLS
Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.
E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Kompletní informace o procesu doručení naleznete na na webových stránkách GLS.
Zákaznická linka GLS je: +420 567 771 111
- Zásilkovna
Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.
E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Kompletní informace o dopravě pomocí Zásilkovny naleznete na této stránce.
Zákaznická linka Zásilkovny je: +420 216 216 516
- PPL
Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.
E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Také máte možnost si balíček přesměrovat na jedno z výdejních míst PPL. Všechny tyto informace získáte podrobně v emailu.
Zákaznická linka PPL je: +420 840 775 775
- Česká pošta
SMS zprávou i e-mailem vám od České pošty přijde informace o stavu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá většinou ve všední dny mezi 8:00 - 16:00. Pohyb své zásilky můžete sledovat i online.
Zákaznická linka České pošty je: +420 840 111 244
Ano, máme! Nachází se v Brně v obchodním domě Futurum, její otevírací doba je pondělí - neděle od 9:00 do 20:00, bližší informace naleznete na této podstránce.
Případně si můžete objednávku vyzvednout v našem výdejním místě.
Reklamace, vrácení zboží
Po obdržení reklamace vám odesíláme email, že k nám balíček v pořádku dorazil.
Ihned jej přeposíláme danému výrobci a jakmile od něj obdržíme stanovisko, kontaktujeme vás prostřednictvím e-mailu.
Reklamaci nemůžeme nijak urychlit a vždy musíme počkat na vyjádření výrobce, či opravu. Prosíme vás tedy o strpení, ze zákona máme na vyřešení 30 kalendářních dní.
Více informací o reklamaci naleznete zde.
Jakmile se nám balíček vrátí, ihned odesíláme informační e-mail a následně i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí kousků na náš sklad.